Прізвище, ім'я, по батькові. | Посада | День тижня | Часи прийому |
Гапич Ольга Георгіївна | директор закладу освіту | понеділок п'ятниця | 14.00-17.00 14.00-16.00 |
Каморда Олена Вікторівна | заступник директор з НВР | вівторок | 14.00-17.00 |
Шаповал Любов Володимирівна | заступник директора з НВР | четвер | 15.30-17.00 |
Роскокоха Тетяна Валеріївна | заступник директора з ВР | середа | 14.00-17.00 |
1. Пріоритетними напрямами освітньої діяльності закладу освіти у 2022/2023 навчальному році вважати:
- продовження реформи загальної середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа», впровадження у 5 класах нового Державного стандарту базової середньої освіти;
- організація освітнього процесу після вимушеного переривання його звичного перебігу, викликаного спочатку тривалими карантинами, потім – військовою агресією російської федерації на території нашої держави;
- організація навчальної діяльності здобувачів освіти в умовах поєднання різних форм організації освітнього процесу;
- посилення національно-патріотичного виховання, формування громадянської позиції, просвіти з питань особистої безпеки;
- психологічна допомога учасникам освітнього процесу.
2. Діяльність педагогічного колективу закладу освіти спрямовати на реалізацію ІІІ етапу
- обласного науково-методичного проекту «Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи»;
- науково-методичної проблеми закладу освіти «Забезпечення сприятливих умов для формування самоефективної особистості в умовах розбудови Нової української школи».
Продовжити роботу над реалізацією завдань:
3.1. Запровадження гнучкої системи організації освітнього процесу, поєднання традиційної дистанційної та змішаної форм, що дозволяє оперативно реагувати на сучасні виклики (надзвичайні ситуації, карантини, воєнний стан, тощо), направленої на надання якісних освітніх послуг
3.2. Впровадження у 5 класах нового Державного стандарту базової середньої освіти та реалізація концепції Нової української школи
3.3. Вдосконалення освітнього рівня та професійної компетентності педагогічних працівників
3.4. Забезпечення психолого-педагогічного супроводу та психологічної допомоги учасникам освітнього процесу з урахуванням нових реалій життя
3.5. Підтримка та розвиток безпечного освітнього середовища закладу освіти
3.6. Становлення самодостатнього громадянина-патріота України, гуманіста і демократа, готового до виконання громадянських і конституційних обов’язків, до успадкування духовних і культурних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, формування активної громадянської позиції, утвердження національної ідентичності громадян па основі духовноморальних цінностей Українського народу, національної самобутності. Успішність національно-патріотичного виховання.
3.7. Об’єднання зусиль педагогічної та громадської спільнот на засадах взаєморозуміння, співробітництва щодо захисту прав та свобод, оволодіння дітьми універсальними цінностями та моделями поведінки, які складають основу світової культури.