Мета: Створення сучасного освітнього STEM середовища у закладі освіти шляхом впровадження інноваційних методів та технологій в умовах дистанційного та змішаного навчання.
Завдання:
- впровадження різноманітних форм та методів STEM навчання в практику роботи навчального закладу з метою забезпечення саморозвитку та самоефективної діяльності особистості педагога та здобувача освіти;
- популяризація ідей STEM-освіти серед учасників навчального процесу ліцею з метою подальшого впровадження та розвиток та зміцнення
- використання STEM технологій в Новій українській школі з метою формування сучасних навчальних компетенцій;
- реалізація ефективної інтеграції навчальних предметів, забезпечення тісного взаємозв’язку суміжних наук у процесі навчання.
- активна участь учасників групи в розвитку та зміцненні регіональної STEM-спільноти через участь в в межах дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня за темою “Розроблення та впровадження навчально-методичного забезпечення STEM-освіти в умовах реформування освітньої галузі”
комунальним закладом вищої освіти “Дніпровська академія неперервної
освіти” Дніпропетровської обласної ради».
Що таке STEM освіта? Чому вона цікава та популярна?
STEM (S – science, T – technology, E – engineering, M – mathematics) – природничі науки, технології, інженерія та математика. Акронім STEM вживається для позначення популярного напряму в освіті, що охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering) та математику (Mathematics).
Посилення ролі STEM-освіти є одним із пріоритетів модернізації освіти, складовою частиною державної політики з підвищення рівня конкурентоспроможності національної економіки та розвитку людського капіталу, одним з основних факторів інноваційної діяльності у сфері освіти, що відповідає запитам економіки та потребам суспільства.
STEM-освіта спрямована на розвиток особистості через формування компетентностей, природничо-наукової картини світу, світоглядних позицій і життєвих цінностей з використанням трансдисциплінарного підходу до навчання, що базується на практичному застосуванні наукових, математичних, технічних та інженерних знань і вмінь для розв'язання практичних проблем для подальшого використання їх у професійній діяльності.
Використання провідного принципу STEM-освіти – інтеграції, дозволяє здійснювати модернізацію методологічних засад, змісту, обсягу навчального матеріалу предметів природничо-математичного циклу, технологізацію процесу навчання та сформувати: навички розв'язання складних (комплексних) практичних проблем, критичного мислення, креативних якостей та когнітивної гнучкості, організаційних та комунікаційних здібностей, вміння оцінювати проблеми та приймати рішення, готовності до свідомого вибору та оволодіння майбутньою професією, фінансової грамотності, цілісного наукового світогляду, ціннісних орієнтирів, загальнокультурної, технологічної, комунікативної і соціальної компетентностей, математичної та природничої грамотності; всебічний розвиток особистості шляхом виявлення її нахилів і здібностей; навички оволодіння засобами пізнавальної, дослідної та практичної діяльності; виховання особистості, яка прагне до здобуття освіти впродовж життя, формування умінь практичного і творчого застосування здобутих знань. Істотна роль в інтегративному підході реалізації STEM-освіти приділяється математиці: послідовному, ґрунтовному, якісному її викладанню.
Замініть цей текст інформацією про вас і вашу компанію або додайте інформацію, яка буде корисною для ваших клієнтів.
Замініть цей текст інформацією про вас і вашу компанію або додайте інформацію, яка буде корисною для ваших клієнтів.
Замініть цей текст інформацією про вас і вашу компанію або додайте інформацію, яка буде корисною для ваших клієнтів.