ВІЛЬНОГІРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ  №4

ВІЛЬНОГІРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Замініть цей текст інформацією про вас і вашу компанію або додайте інформацію, яка буде корисною для ваших клієнтів.

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ 

 на  2023/2024 н.р.

 

  • Забезпечення системного підходу до організації методичної роботі у закладі освіти;

  • Продовження роботи з практичного застосовування інноваційних форм та методів навчання; цифрової та медіаграмотності, вміння ефективного використання інструментів дистанційного та змішаного навчання для формування самоефективності розвитку дитини.

  • Дотримання академічної доброчесності, як одного з важливих чинників у формуванні освітнього процесу;

  • Здійснення організаційно-методичного супроводу упровадження нового Державного стандарту в 5-х класах та методичного супроводу вчителів щодо успішної адаптації в НУШ;

  • Активізація співробітництва вчителя й здобувачів освіти на уроках, з урахуванням компетентісного підходу, педагогіки партнерства;

  • Проведення моніторингових досліджень з метою ефективного використання результатів освітнього моніторингу в управлінській діяльності;

  • Сприяння самоосвітній фаховій діяльності педагога з метою безперервного підвищення власної кваліфікації та професійної майстерності;

  • Удосконалення системи впровадження інклюзивної моделі освіти для дітей з особливими освітніми потребами;

  • Забезпечення діяльності психологічної служби ліцею для гармонійного психічного та особистісного розвитку здобувачів освіти; психолого-педагогічної просвіти педагогів, здобувачів освіти, батьків; психологічної підтримки учасників освітнього процесу для подолання стресових ситуацій;

  • Оновлення web-сайту ліцею як єдиного освітньо-інформаційного середовища закладу із забезпечення відкритості та прозорості діяльності закладу освіти;

  • Продовження пошуку і впровадження нових, дієвих форм роботи з обдарованими, талановитими і здібними здобувачами освіти;

  • Здійснювати системні заходи, спрямовані на посилення національно-патріотичного виховння: громадянсько-патріотичного, духовно-морального, військово-патріотичного та екологічне виховання діє на основі національних та європейських цінностей.

 

СКЛАД НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РАДИ  

 

  • Забезпечення системного підходу до організації методичної роботі у закладі освіти;

  • Продовження роботи з практичного застосовування інноваційних форм та методів навчання; цифрової та медіаграмотності, вміння ефективного використання інструментів дистанційного та змішаного навчання для формування самоефективності розвитку дитини.

  • Дотримання академічної доброчесності, як одного з важливих чинників у формуванні освітнього процесу;

  • Здійснення організаційно-методичного супроводу упровадження нового Державного стандарту в 5-х класах та методичного супроводу вчителів щодо успішної адаптації в НУШ;

  • Активізація співробітництва вчителя й здобувачів освіти на уроках, з урахуванням компетентісного підходу, педагогіки партнерства;

  • Проведення моніторингових досліджень з метою ефективного використання результатів освітнього моніторингу в управлінській діяльності;

  • Сприяння самоосвітній фаховій діяльності педагога з метою безперервного підвищення власної кваліфікації та професійної майстерності;

  • Удосконалення системи впровадження інклюзивної моделі освіти для дітей з особливими освітніми потребами;

  • Забезпечення діяльності психологічної служби ліцею для гармонійного психічного та особистісного розвитку здобувачів освіти; психолого-педагогічної просвіти педагогів, здобувачів освіти, батьків; психологічної підтримки учасників освітнього процесу для подолання стресових ситуацій;

  • Оновлення web-сайту ліцею як єдиного освітньо-інформаційного середовища закладу із забезпечення відкритості та прозорості діяльності закладу освіти;

  • Продовження пошуку і впровадження нових, дієвих форм роботи з обдарованими, талановитими і здібними здобувачами освіти;

  • Здійснювати системні заходи, спрямовані на посилення національно-патріотичного виховння: громадянсько-патріотичного, духовно-морального, військово-патріотичного та екологічне виховання діє на основі національних та європейських цінностей.

 

 

ПЛАН ЗАСІДАНЬ  МЕТОДИЧНОЇ РАДИ

 

 

Agenda

Courses

1.

Enter your text here

Enter your text here

2.

Enter your text here

Enter your text here

3.

Enter your text here

Enter your text here

 

Тематика засідань

 

 

Термін

 

 

Відповід.

 

 

Засідання №1.

 

1.   Про основні напрямки методичної роботи над реалізацією ІІІ (підсумкового) етапу обласного науково-методичного  проекту  «Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи» та науково-методичної проблеми закладу освіти «Забезпечення сприятливих  умов для формування самоефективної особистості   в умовах розбудови Нової української школи» у 2023/2024 навчальному році.

 

2.    Обговорення і погодження плану методичної роботи,  планів роботи творчої групи, динамічних формувань, професійних спільнот вчителів початкових класів та класних керівників на 2023/2024 навчальний рік

 

серпень

 

 

Каморда О.В.

 

Засідання №2.

 

1. Огляд нормативних документів, опрацювання методичних рекомендацій МОН України щодо організації та змісту освітнього процесу в 2023/ 2024 навчальному році (Методичні рекомендації щодо викладання предметів у 2023/2024  навчальному році)

 

2. Затвердження графіку проведення предметних тижнів та декад у 2023/2024 навчальному році

 

3.Про організацію роботи щодо вивчення й узагальнення педагогічного досвіду вчителя історії  Носова В.Ю.

 

4. Аналіз особливостей сучасного уроку. Критерії професійної компетентності вчителя.

 

5. Про участь педагогічних працівників у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року – 2024»

 

 

вересень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Каморда О.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Засідання № 3.

 

1.  Робота з обдарованими дітьми:

 

Результати проведення І етапу олімпіад. Обговорення  і  затвердження  списків  здобувачів освіти для  участі  у  ІІ етапі  олімпіадах  з  навчальних предметів.

 

2. Палітра педагогічного досвіду: впровадження в освітній процес Концепції НУШ у 5-6 класах (звіти вчителів)

 

 3. Оновлення форм для аналізу навчальних досягнень здобувачів освіти у 1-2-х, 3-4-х класах.

 

 4. Схвалення Положення про «Кращий урок STEM».

 

5.  Ознайомлення з новинками  методичної літератури

 

 

листопад

 

 

 

 

 

Каморда О.В.

 

Члени МР, вчителі

 

 

 

Каморда О.В.

 

 

 

Мохова О.П. 

 

Самохвалова Н

 

 

Засідання № 4.

 

1. Аналіз участі здобувачів освіти у ІІ, ІІІ  етапах всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін, конкурсі-захисті науково-дослідницьких  роботах МАН .

 

 2. Реалізація індивідуальних освітніх траєкторій обдарованих здобувачів освіти

 

3.  Модель співпраці вчителя та асистента вчителя в класі з інклюзивною освітою

 

4. Самоосвітня діяльність педагога - умова удосконалення  його професійної майстерності (результати  дослідження  самоосвітньої діяльності  педагогів)

 

5.  Впровадження в педагогічну практику  методів, засобів та прийомів розвитку самоефективності учнів різних вікових груп (Надбання творчої групи)

 

 

лютий

 

 

 

 

Каморда О.В.

 

 

Роскокоха Т.В.

 

Шаповал Л.В.

 

 

Палій О.В.

 

 

Житня О.В.

 

 

Засідання № 5.

 

1. Про результативність роботи наставників   та  молодих спеціалістів 

 

2. Робота з обдарованими дітьми. Про підсумки участі в міських, обласних, Всеукраїнських конкурсах у 2023/2024 навчальному році.

 

4. Аналіз  роботи на ІІІ (підсумковому)  етапі науково-методичної проблеми ліцею  та області

 

5. Підготовка проєкту пропозицій щодо плану  роботи закладу освіти  на 2024/2025 навчальний рік.

 

 

квітень

 

 

 

 

Наставники

 

Заступник з ВР

 

Роскокоха Т.В.

 

Члени МР

 

Каморда О.В.

 

 

 

 

  • Забезпечення системного підходу до організації методичної роботі у закладі освіти;

  • Продовження роботи з практичного застосовування інноваційних форм та методів навчання; цифрової та медіаграмотності, вміння ефективного використання інструментів дистанційного та змішаного навчання для формування самоефективності розвитку дитини.

  • Дотримання академічної доброчесності, як одного з важливих чинників у формуванні освітнього процесу;

  • Здійснення організаційно-методичного супроводу упровадження нового Державного стандарту в 5-х класах та методичного супроводу вчителів щодо успішної адаптації в НУШ;

  • Активізація співробітництва вчителя й здобувачів освіти на уроках, з урахуванням компетентісного підходу, педагогіки партнерства;

  • Проведення моніторингових досліджень з метою ефективного використання результатів освітнього моніторингу в управлінській діяльності;

  • Сприяння самоосвітній фаховій діяльності педагога з метою безперервного підвищення власної кваліфікації та професійної майстерності;

  • Удосконалення системи впровадження інклюзивної моделі освіти для дітей з особливими освітніми потребами;

  • Забезпечення діяльності психологічної служби ліцею для гармонійного психічного та особистісного розвитку здобувачів освіти; психолого-педагогічної просвіти педагогів, здобувачів освіти, батьків; психологічної підтримки учасників освітнього процесу для подолання стресових ситуацій;

  • Оновлення web-сайту ліцею як єдиного освітньо-інформаційного середовища закладу із забезпечення відкритості та прозорості діяльності закладу освіти;

  • Продовження пошуку і впровадження нових, дієвих форм роботи з обдарованими, талановитими і здібними здобувачами освіти;

  • Здійснювати системні заходи, спрямовані на посилення національно-патріотичного виховння: громадянсько-патріотичного, духовно-морального, військово-патріотичного та екологічне виховання діє на основі національних та європейських цінностей.

 

Обласний науково-методичний проєкт

«Педагогічні стратегії розвитку

самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи»

2020-2023 р.

 

  І етап   2020-2021навчальний рік

     Концептуально-діагностичний

  1. Конкретизація завдань проєкту закладу освіти

  2. Планування роботи семінарів, педрад

  3. Створення «банку інформації» з питань розвитку самоефективності учнів різного віку, визначення показників для системного відстеження

  4. Діагностика рівня готовності педагогічного колективу до роботи у проєкті

  5. Масове запровадження педагогічних технологій, що відповідають сучасним вимогам

  6. Накопичення досвіду управління інноваційними процесами у нових реаліях освітньої діяльності.

   ІІ етап   2021-2022 навчальний рік

    Практичний (системний)

  1. Аналіз визначених напрямків роботи, педагогічного досвіду, обґрунтування основних ідей для широкого запровадження

  2. Аналіз матеріалів діагностики рівня розвитку основних компонентів самоефективності учнів та їх навчальних досягнень

  3. Участь у огляді-конкурсі «Дистанційна освіта Дніпропетровщини»

  ІІІ етап   2022-2023 навчальний рік

    Підсумковий

  1. Узагальнення передового педагогічного досвіду роботи з розвитку основних компонентів самоефективності учнів різного віку

  2.  Підведення підсумків участі у огляді-конкурсу «Дистанційна освіта Дніпропетровщини»

  3.  Розробка електронних дидактичних матеріалів з окремих предметів

  4. Публікації матеріалів у фахових журналах, на інтернет сайтах з проблемного питання

  5. Аналіз даних моніторингового дослідження рівня розвитку основних компонентів самоефективності учнів та їх навчальних досягнень                   

  6. Участь у наукових конференціях з метою  обміну досвідом.

         Очікувані позитивні результати

  На рівні закладу освіти:

  • активізація творчої активності педагогічних кадрів, підвищення рівня психолого-педагогічної культури та фахової майстерності педагогів;

  • запровадження комплексу навчально-виховних технологій, спрямованих на розвиток самоефективності здобувачі освіти;

  • забезпечення якості освіти та виховання в умовах соціальної кризи та пандемії;

  • реалізація нових підходів до психологічного супроводу здобувачі освіти та підтримки їх родин;

  •  накопичення практичних матеріалів для організації дистанційного та індивідуального навчання;

  • задоволення освітніх потреб учасників освітнього процесу через використання можливостей спілкування у штучно створеному інформаційному просторі.

   На рівні особистості фахівця:

  • усвідомлення пріоритетів та ціннісних орієнтацій сучасної освіти;

  • зростання рівня професійної компетентності та самоефективності;

  • комплексне впровадження інноваційних педагогічних технологій розвитку особистості учнів;

  • зростання прагнення до самовдосконалення, самоосвіти та самореалізації;

  • включення педагогів закладу освіти у систему науково-дослідної роботи;

  • накопичення досвіду використання різних форм організації навчального процесу, який може бути запровадженим у масову практику.

   На рівні особистості здобувача освіти:

  • підвищення рівня самоефективності;

  • формування практичних навичок рефлексії, самомотивації, самопідтримки, самоконтролю, дієвої емпатії, прагнення до самовдосконалення учнів різного віку;

  • розширення простору для задоволення індивідуальних освітніх потреб та організації різноманітних видів самостійної роботи;

  • зміцнення психічного здоров’я дітей та життєстійкості, попередження стресів і фрустрацій.

    ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ:

  • Вивчення та аналіз основних освітніх нормативних документів, програм, інструктивних матеріалів, методичних рекомендацій щодо змісту, форм та методів організації освітнього процесу;

  • Використання форм, методів та прийомів освітньої діяльності, що відповідають вимогам компетентнісного підходу та основним положенням концепції Нової української школи;

  • Забезпечення продуктивної взаємодії педагога із здобувачами освіти, з метою організації якісного забезпечення освітнього процесу;

  • Стимулювання педагогів в оволодінні технологіями навчальної діяльності, що відповідають різним формам організації освітнього процесу;

  • Забезпечення підтримуючого контролю та оцінювання знань (змістовне, рефлексивне, тестове, рейтингове, колективне, взаємооцінювання та самооцінювання);  

  • Заохочення педагогів до особистісного зростання через самоосвіту та самореалізацію,  включення  у пошукову, експериментально-дослідницьку діяльність;

  •  Розвиток та підтримка системи роботи з обдарованими дітьми;

  • Підвищення рівня психолого-педагогічної освіти серед вчителів, профілактично-консультативної роботи серед учнівського колективу, батьківської громади, враховуючи соціальний запит та особисту зацікавленість учнів, батьків, педагогів;

  • Забезпечення проведення моніторингу рівня розвитку самоефективності здобувачів освіти  різного віку, діагностики динаміки розвитку професійної компетентності педагогічних працівників;

  • Використання сайту закладу освіти з метою інформування громадськості за різними напрямами діяльності відповідно до ст. 30 Закону України «Про освіту».

 

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНЇ РОБОТИ

Основні завдання методичної роботи

 

  • Забезпечення системного підходу до організації методичної роботі у закладі освіти;

  • Продовження роботи з практичного застосовування інноваційних форм та методів навчання; цифрової та медіаграмотності, вміння ефективного використання інструментів дистанційного та змішаного навчання для формування самоефективності розвитку дитини.

  • Дотримання академічної доброчесності, як одного з важливих чинників у формуванні освітнього процесу;

  • Здійснення організаційно-методичного супроводу упровадження нового Державного стандарту в 5-х класах та методичного супроводу вчителів щодо успішної адаптації в НУШ;

  • Активізація співробітництва вчителя й здобувачів освіти на уроках, з урахуванням компетентісного підходу, педагогіки партнерства;

  • Проведення моніторингових досліджень з метою ефективного використання результатів освітнього моніторингу в управлінській діяльності;

  • Сприяння самоосвітній фаховій діяльності педагога з метою безперервного підвищення власної кваліфікації та професійної майстерності;

  • Удосконалення системи впровадження інклюзивної моделі освіти для дітей з особливими освітніми потребами;

  • Забезпечення діяльності психологічної служби ліцею для гармонійного психічного та особистісного розвитку здобувачів освіти; психолого-педагогічної просвіти педагогів, здобувачів освіти, батьків; психологічної підтримки учасників освітнього процесу для подолання стресових ситуацій;

  • Оновлення web-сайту ліцею як єдиного освітньо-інформаційного середовища закладу із забезпечення відкритості та прозорості діяльності закладу освіти;

  • Продовження пошуку і впровадження нових, дієвих форм роботи з обдарованими, талановитими і здібними здобувачами освіти;

  • Здійснювати системні заходи, спрямовані на посилення національно-патріотичного виховння: громадянсько-патріотичного, духовно-морального, військово-патріотичного та екологічне виховання діє на основі національних та європейських цінностей.

 

Заголовок сторінки

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНЇ РОБОТИ

Основні завдання методичної роботи

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНЇ РОБОТИ

Основні завдання методичної роботи

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНЇ РОБОТИ

ПЛАН ЗАСІДАНЬ ЗАСІДАНЬ  МЕТОДИЧНОЇ РАДИ

 

ПЛАН ЗАСІДАНЬ  МЕТОДИЧНОЇ РАДИ

 

 

 

Тематика засідань

 

Термін

Відповід.

Засідання №1.

 «Інструктивно-методичне»

1.   Про основні напрямки методичної над реалізацією  практичного етапу обласного науково-методичного  проекту  «Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи» та науково-методичної проблеми закладу освіти «Забезпечення сприятливих  умов для формування самоефективної особистості   в умовах розбудови Нової української школи» у 2022/2023 навчальному році.

вересень

Каморда О.В.

2.  Схвалення планів роботи методичної ради, динамічних формувань, методичних об'єднань.

Каморда О.В.

3. Про організацію роботи щодо розповсюдження  педагогічного досвіду вчителя української мови та літератури Євтухової Л.М., вчителя початкових  класів Корольчук Н.С.

Каморда О.В.

4. Про проведення  декад   «Предметний вернісаж». Погодження графіку.

Каморда О.В.

5. Розробка та затвердження критеріїв оцінювання  результатів навчання  для дітей з ООП.

Шаповал Л.В.

6. Про підготовку до проведення педагогічної ради «Про зміни  до підходів  оцінювання результатів навчання здобувачів освіти 5-х класів. Формувальне оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти у ліцеї»

Каморда О.В

 Засідання № 2.

1.  Розробка траєкторії власного професійного розвитку педагога

жовтень

 

Каморда О.В.

2. Розробка  плану заходів щодо ефективної підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання та ДПА.

Каморда О.В.

3.  Стан проходження підвищення кваліфікації у поточному  році

Каморда О.В.

4.  Про підготовку до воркшопу  «Створення навчального контенту для дистанційного  та змішаного навчання»

Каморда О.В.

5. Про підготовку до проведення педагогічної ради

«Про підсумки моніторингу результатів  наскрізних умінь здобувачів освіти за рівнем

 початкової освіти в  НУШ (3-4 класи) та

 підсумки моніторингу результатів  навчання здобувачів освіти 5-11-их класів у І семестрі 2022/2023 навчального року»

Каморда О.В.

Засідання № 3.

1. Про участь педагогічних працівників у Фестивалі педагогічних інновацій. Схвалення матеріалів ефективного педагогічного досвіду для участі у Фестивалі.

січень

 

Каморда О.В.

2.  Реалізація індивідуальної освітньої програми роботи з обдарованими здобувачами освіти

Глокк О.В.

3.  Взаємодія спеціалістів як умова ефективного науково-методичного забезпечення інклюзивної освіти.

Шаповал Л.В.

члени ДФ

 

4. Про підготовку до проведення педагогічної ради

Каморда О.В.

Засідання № 4.

1.   Про виконання плану заходів щодо покращення результатів ДПА та  зовнішнього незалежного оцінювання у 2023 році

березень

 

Каморда О.В.

2. Про результати роботи наставників   та  молодих спеціалістів  про спільну діяльність.

Соколова І.Д.

3.  Про результати моніторингу рівня розвитку основних компонентів самоефективності здобувачів освіти (1-11 класи)

Палій О.В.

Засідання № 5.

1. Реалізація траєкторії власного професійного розвитку педагогів .

травень

 

Філатова К.М.

2. Про підсумки атестації педагогічних працівників у 2023 навчальном році.

Каморда О.В.

3. Про підсумки участі в міських, обласних, Всеукраїнських конкурсах, олімпіадах у 2022-2023 навчальному році.

Глокк О.В.

4. Про підсумки методичної роботи та результативність діяльності методичних формувань над реалізацією ІІ (практичного) етапу науково-методичної проблеми ліцею у 2022/2023 навчальному році

Каморда О.В.

5. Обговорення пропозицій  щодо  організації методичної роботи  на 2023-2024 навчальний рік та створення робочої групи  з  планування  роботи

Каморда О.В.